Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme ammattilaiset auttavat sinua kaikissa ostoksiesi vaiheissa.
REKLAMAATIOT
Reklamaatiot tulee tehdä aina heti aiheen ilmettyä. Alkoholeista sekä tuoretuotteista reklamaatio tulee tehdä viipymättä. Muiden tuotteiden osalta reklamaatio tulee tehdä kolmen vuorokauden kuluessa toimituksesta.
Espoon toimitukset
(Suur-Helsinki / Turku / Tampere)
palveluajat arkisin klo. 6:30-16
Kuopion toimitukset
(Kuopio / Oulu / Pohjois-Suomi)
palveluajat arkisin klo. 7-15
Tuotepalautuksissa noudatetaan kauppalainsäädäntöä ja hyvää kauppatapaa. Reklamaation kohteena oleva tuote tulee säilyttää asianmukaisesti siihen saakka, että reklamaatioon tulee vastaus ja ehdotus jatkotoimenpiteistä. Palautuvan tuotepakkauksen avaamista ja merkintöjen tekemistä palautuvaan pakkaukseen tulee välttää. Vaurioitunut pakkaus saattaa estää palautuksen hyväksymisen. Heinon Tukku hyvittää reklamoidun tuotteen heti tai palautusta vastaan.
Reklamaatiossa tulee aina näkyä:
- Toimitusasiakasnumero
- Toimituspäivä
- Selvitys toimitusvirheestä sekä toivomus jatkotoimenpiteistä TAI
- Lyhyt kuvaus tuotteen laatuvirheestä
Alkoholin laatuvirhe
Alkoholin laatuvirheistä tulee aina täyttää erillinen alkoholin laatuvirheen reklamaatiokaavake.
Huomioittehan, että Heinon Tukun kuljettajat eivät saa ottaa alkoholia palautuksena asiakkaalta, mikäli heillä ei ole asiakaspalvelusta saatua palautusmääräystä.
Tilausvirheet
Mikäli tuote on tilattu väärin, ei Heino ota vastuuta tästä, eikä näin ollen ole velvollinen vastaanottamaan tuotetta takaisin.
Palautettavaksi hyväksyttyjen, maksettujen tuotteiden veloitetuista hinnoista hyvitetään 80 prosenttia.
Kylmäketjussa olevia tuotteita (liha, kala ja pakastetuotteet) ei oteta palautukseen omavalvonnan säännökset huomioiden.
KULJETUKSET
Kuljetuspalvelumme vastaa kysymyksiin tilaamiesi kuormien aikatauluista.
Espoon toimitukset
(Suur-Helsinki / Turku / Tampere)
palveluajat arkisin klo. 7-16 & la klo. 6-14
Kuopion toimitukset
(Kuopio / Oulu / Pohjois-Suomi)
palveluajat arkisin klo. 7-16
ASIAKASREKISTERI
Asiakastietojen muutokset (arkisin klo 7-16).
HEINONETTI
Verkkokaupan käyttäjätuki (arkisin klo 7-16).
TALOUSHALLINTO
Verkkolaskut
Sähköistä laskutusta koskevat asiat, verkkolaskuosoitteet ja niiden muutokset.
Myyntireskontra
Laskuihin liittyvien suoritusten käsittely ja asiakastilin selvitykset.

Asiakkaaksi?
Eikö yrityksesi vielä ole Heinon Tukun asiakas? Ei hätää, tee asiakkuushakemus helposti ja nopeasti.

Verkkokauppa
Tee tilaukset verkkokaupasta silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Tukkupalvelut
Tukkupalvelut
Heinon Tukku on tukkukaupan ammattilainen. Palvelemme pikatukuissa Helsingissä ja Vantaalla sekä valtakunnallisesti toimitustukkuna.
Lue lisääLaaja tuotevalikoima
Laaja tuotevalikoima
Valikoimiimme kuuluu peräti 30 000 nimikettä. Yritykset saavat kaikki päivittäistavarat ja elintarvikkeet sekä toimiston, neuvotteluhuoneen ja konttorin tarvikkeet meiltä Heinosta.
Lue lisääHeino-konserni
Heino-konserni
TukkuHeino Oy on vuonna 1899 perustettu perheyhtiö. Yrityksiämme ovat Heinon Tukku Oy, Uniq Drinks Finland Oy sekä Anton & Anton.
Lue lisää