Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme ammattilaiset auttavat sinua kaikissa ostoksiesi vaiheissa.

 

REKLAMAATIOT

Reklamaatiot tulee tehdä aina heti aiheen ilmettyä. Alkoholeista sekä tuoretuotteista reklamaatio tulee tehdä viipymättä. Muiden tuotteiden osalta reklamaatio tulee tehdä kolmen vuorokauden kuluessa toimituksesta.

Espoon toimitukset

(Suur-Helsinki / Turku / Tampere)

palveluajat arkisin klo. 6:30-16

Kuopion toimitukset

(Kuopio / Oulu / Pohjois-Suomi)

palveluajat arkisin klo. 7-15

Tuotepalautuksissa noudatetaan kauppalainsäädäntöä ja hyvää kauppatapaa. Reklamaation kohteena oleva tuote tulee säilyttää asianmukaisesti siihen saakka, että reklamaatioon tulee vastaus ja ehdotus jatkotoimenpiteistä. Palautuvan tuotepakkauksen avaamista ja merkintöjen tekemistä palautuvaan pakkaukseen tulee välttää. Vaurioitunut pakkaus saattaa estää palautuksen hyväksymisen. Heinon Tukku hyvittää reklamoidun tuotteen heti tai palautusta vastaan.

 

Reklamaatiossa tulee aina näkyä:

  • Toimitusasiakasnumero
  • Toimituspäivä
  • Selvitys toimitusvirheestä sekä toivomus jatkotoimenpiteistä TAI
  • Lyhyt kuvaus tuotteen laatuvirheestä

Alkoholin laatuvirhe

Alkoholin laatuvirheistä tulee aina täyttää erillinen alkoholin laatuvirheen reklamaatiokaavake.

Huomioittehan, että Heinon Tukun kuljettajat eivät saa ottaa alkoholia palautuksena asiakkaalta, mikäli heillä ei ole asiakaspalvelusta saatua palautusmääräystä.

Tilausvirheet

Mikäli tuote on tilattu väärin, ei Heino ota vastuuta tästä, eikä näin ollen ole velvollinen vastaanottamaan tuotetta takaisin.

Palautettavaksi hyväksyttyjen, maksettujen tuotteiden veloitetuista hinnoista hyvitetään 80 prosenttia.

Kylmäketjussa olevia tuotteita (liha, kala ja pakastetuotteet) ei oteta palautukseen omavalvonnan säännökset huomioiden.

KULJETUKSET

Kuljetuspalvelumme vastaa kysymyksiin tilaamiesi kuormien aikatauluista.

Espoon toimitukset

(Suur-Helsinki / Turku / Tampere)

palveluajat arkisin klo. 7-16 & la klo. 6-14

Kuopion toimitukset

(Kuopio / Oulu / Pohjois-Suomi)

palveluajat arkisin klo. 7-16

ASIAKASREKISTERI

Asiakastietojen muutokset (arkisin klo 7-16).

 

HEINONETTI

Verkkokaupan käyttäjätuki (arkisin klo 7-16).

TILASTOT

Tilastopyynnöt (arkisin klo 7-16).

 

TALOUSHALLINTO

Verkkolaskut

Sähköistä laskutusta koskevat asiat, verkkolaskuosoitteet ja niiden muutokset.

 

Myyntireskontra

Laskuihin liittyvien suoritusten käsittely ja asiakastilin selvitykset.

Luotonvalvonta

Luottotietoja koskevat asiat.

 

Asiakkaaksi?

Eikö yrityksesi vielä ole Heinon Tukun asiakas? Ei hätää, tee asiakkuushakemus helposti ja nopeasti.

Toimitustukun verkkokauppa

Verkkokauppa

Tee tilaukset verkkokaupasta silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Astiat ammattikäyttöön

Tuotevalikoima

Tutustu Pikatukkujen tuotteisiin verkkopalvelussa.

Tukkupalvelut

Tukkupalvelut

Heinon Tukku on tukkukaupan ammattilainen. Palvelemme pikatukuissa Helsingissä ja Vantaalla sekä valtakunnallisesti toimitustukkuna.

Lue lisää

Laaja tuotevalikoima

Laaja tuotevalikoima

Valikoimiimme kuuluu peräti 30 000 nimikettä. Yritykset saavat kaikki päivittäistavarat ja elintarvikkeet sekä toimiston, neuvotteluhuoneen ja konttorin tarvikkeet meiltä Heinosta.

Lue lisää

Heino-konserni

Heino-konserni

TukkuHeino Oy on vuonna 1899 perustettu perheyhtiö. Yrityksiämme ovat Heinon Tukku Oy, Uniq Drinks Finland Oy sekä Anton & Anton.

Lue lisää