Asiakastuki

Asiakastukemme ammattilaiset auttavat sinua kaikissa ostoksiesi vaiheissa.

 

Palveluajat arkisin klo 7-16:      p. 020 717 0020asiakastuki@heinontukku.fi

Asiakasrekisteri

Asiakastietojen muutokset

asiakasrekisteri@heinontukku.fi

 

Heinonetti

Verkkokaupan käyttäjätuki

heinonetti@heinontukku.fi

Tilastot

Raportointi

tilastot@heinontukku.fi

KULJETUKSET

Toimitusten aikataulut

Espoon toimitukset

Suur-Helsinki / Turku / Tampere

kuljetus@heinontukku.fi

p. 020 7170 525

Arkisin klo 7-16 & la klo 6-14

Kuopion toimitukset

Kuopio / Oulu / Pohjois-Suomi

kuopio.kuljetus@heinontukku.fi

p. 020 7170 644

Arkisin klo 7-16

REKLAMAATIOT

Reklamaatiot tulee tehdä aina heti aiheen ilmettyä. Alkoholeista sekä tuoretuotteista reklamaatio tulee tehdä viipymättä. Muiden tuotteiden osalta reklamaatio tulee tehdä kolmen vuorokauden kuluessa toimituksesta.

p. 020 717 0020asiakastuki@heinontukku.fi  (arkisin klo 7-16)

 

Tuotepalautuksissa noudatetaan kauppalainsäädäntöä ja hyvää kauppatapaa. Reklamaation kohteena oleva tuote tulee säilyttää asianmukaisesti siihen saakka, että reklamaatioon tulee vastaus ja ehdotus jatkotoimenpiteistä. Palautuvan tuotepakkauksen avaamista ja merkintöjen tekemistä palautuvaan pakkaukseen tulee välttää. Vaurioitunut pakkaus saattaa estää palautuksen hyväksymisen. Heinon Tukku hyvittää reklamoidun tuotteen heti tai palautusta vastaan.

 

Reklamaatiossa tulee aina näkyä:

  • Toimitusasiakasnumero
  • Toimituspäivä
  • Selvitys toimitusvirheestä sekä toivomus jatkotoimenpiteistä TAI
  • Lyhyt kuvaus tuotteen laatuvirheestä

 

Alkoholin laatuvirhe

Alkoholin laatuvirheistä tulee aina täyttää erillinen alkoholin laatuvirheen reklamaatiokaavake. Ole yhteydessä asiakastukeen lomakkeen täyttämiseksi.

Huomioittehan, että Heinon Tukun kuljettajat eivät saa ottaa alkoholia palautuksena asiakkaalta, mikäli heillä ei ole asiakastuesta saatua palautusmääräystä.

 

Tilausvirheet

Heinon Tukku ei ota vastuuta, mikäli tuote on tilattu väärin. Näin ollen Heinon Tukku ei ole velvollinen vastaanottamaan tuotetta takaisin.

Palautettavaksi hyväksyttyjen, maksettujen tuotteiden veloitetuista hinnoista hyvitetään 80 %.

Omavalvonnan säännökset huomioiden, kylmäketjussa olevia tuotteita (liha, kala ja pakastetuotteet) ei oteta palautukseen.

 

Asiakkaaksi?

Eikö yrityksesi vielä ole Heinon Tukun asiakas? Tee asiakkuushakemus helposti ja nopeasti.

Toimitustukun verkkokauppa

Verkkokauppa

Tee tilaukset verkkokaupasta silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Tukkupalvelut

Tukkupalvelut

Heinon Tukku on tukkukaupan ammattilainen. Palvelemme pikatukuissa Helsingissä ja Vantaalla sekä valtakunnallisesti toimitustukkuna.

Lue lisää

Tuotevalikoima

Tuotevalikoima

Valikoimiimme kuuluu peräti 30 000 nimikettä. Yritykset saavat kaikki päivittäistavarat ja elintarvikkeet sekä toimiston, neuvotteluhuoneen ja konttorin tarvikkeet meiltä Heinosta.

Lue lisää

Heino-Valio

Heino-Valio

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) hyväksyi 30.6.2021 yrityskaupan, jossa Valio Oy hankkii Heinon Tukku Oy:n. Kaupan myötä Valio on entistä laaja-alaisempi kumppani ruoka-alan ammattilaisille.

Lue lisää