Etsimme markkinointipäällikköä Anton&Antoniin

Anton&Anton on ruokakauppa, kioski, ruokakassipalvelu, nettikauppa sekä sarja talon omia valmisruokia ja ruokatuotteita. Lisäsi Anton&Antonilla on oma keittiö. Ruoka on valtava ilonlähde. Monilla siihen kuitenkin liittyy huonoa omatuntoa ja kiirettä. Niinpä Anton&Antonin missio on saada ihmiset hymyilemään. Iloinen näppärä ja vastuullinen ovat ruokafilosofiamme perusta. Anton&Anton syntyi vaihtoehdoksi sieluttomille supermarketeille vuonna 2008. Se sai nimensä perustajien pojilta. Anton & Antonin liikevaihto oli 2017 oli 3,3 M€ ja työntekijöitä 40. Anton & Anton on TukkuHeino Oy:n tytäryhtiö ja toimistomme sijaitsee Helsingin Tukkutorilla. Katso lisää www.antonanton.fi.

Etsimme nyt MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ pieneen tiimiimme.

Vastuullasi on koko Anton&Antonin markkinointistrategia ja sen toteuttaminen käytännössä. Tehtävääsi kuuluu:
● yrityksen markkinoinnin ja viestinnän kokonaisvaltainen kehittäminen eri digitaalisia sekä perinteisiä kanavia käyttäen
● markkinointi -ja myyntiaktiviteettien suunnittelu vuositasolla
● markkinoinnin raportointi ja vaikutusten mittaaminen sekä analysointi yrityksen johdon käyttöön
● markkinoinnin yhteistyökumppanien johtaminen (joukko freelancereita, mediat, vaikuttajat jne.)
● Sisällöntuottaminen on vahvuutesi ja pystyt toteuttamaan suunnitelmasi konkreettisiksi toimenpiteiksi eri kanavissa: esimerkiksi verkkokauppaan, mainoksiin ja muihin markkinointimateriaaleihin.

Saat vastuullesi markkinointibudjetin ja laaja-alaisesti markkinoinnin prosessien eri vaiheet aina markkinointistrategian ja -suunnitelman tekemisestä sen toteutukseen saakka. Työssäsi näet konkreettisesti oman kätesi jäljen. Olemme yrityksenä vielä pieni ja valittavalla henkilöllä tulee olla ”kyllä onnistuu” -asenne – tarvittaessa autamme toinen toistamme. Raportoit tehtävässäsi toimitusjohtajalle.

Menestyäksesi tehtävässäsi, odotamme sinulta:
● kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä näyttöä aiemmista onnistuneista projekteista ja niiden läpiviemisestä.
● näkemystä ja kokemusta seuraavien osa-alueiden hallinnasta: sosiaalinen media, SEO, SEM, verkkokaupan konversion kasvattaminen, sähköpostimarkkinointi, telemarkkinointi, printti, radio ja ulkomainonta
● erinomaista kokonaisuuksien hallintaa: tehtävässäsi tulet hallinnoimaan useampaa liiketoiminta-aluetta samanaikaisesti: ruokakaupat, verkkokauppa, kioski, B2B
● erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
● analyyttistä otetta tehtäviin: seuraat analytiikkaa aktiivisesti ja reagoit tulosten mukaisesti
● tavoitteellista ja tuloshakuista asennetta: haluamme nähdä aktiviteettiesi vaikutuksen myyntiin
● hyvää visuaalista hahmotuskykyä
● sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen on etu
● kuvankäsittely ja taitto-ohjelmien käyttökokemusta

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Pienenä yrityksenä toimimme ketterästi, mutta saamme tarvittaessa selkänojaa emoyhtiöltämme. Saat vastuullisen ja itsenäisen tehtävän Helsingin mielenkiintoisimmassa ruokayrityksessä. Pääset kehittämään vahvan ruokabrändin tulevaisuutta ja saat tilaisuuden näyttää mihin markkinoinnilla voimmekaan päästä! Antonilaisia yhdistää rakkaus hyvään ruokaan ja halu parantaa ihmisten arkea – tätä odotamme myös Sinulta.

Lisätiedustelut henkilöstöjohtaja Merja Laitiselta, ma 17.12. klo 9.00 – 10.00,
puh. 0400 687 212.

Lähetä hakemuksesi sisältäen palkkatoiveesi sekä CV:si osoitteeseen merja.laitinen@heinontukku.fi viimeistään 31.12. mennessä. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo aiemmin, joten toimi nopeasti.