TIEDOTE: Tilaa & Nouda -palvelu

Heinon Tukku on avannut uuden Tilaa & Nouda -tukkupalvelun yrityksille

Ensimmäinen tukkutuotteiden 24/7-noutopiste on Helsingin Tukkutorilla

Heinon Tukun uusi Tilaa & Nouda -palvelu mahdollistaa tukkutuotteiden noudot yrityksille jatkossa ympäri vuorokauden. Tilaa & Nouda -palvelu on avoin kaikille yritysasiakkaille, ja sen käyttö ei edellytä Heinon Tukun asiakkuutta.

Tilaa & Nouda -ostoksia yritykset pääsevät tekemään Heinon Tukun verkkokaupan kautta. Ensimmäinen tukkutuotteiden noutopiste sijaitsee Helsingin Tukkutorilla, Heinon pikatukun kulmassa.

– Kehitimme Tilaa & Nouda -konseptimme auttaaksemme kiireisiä yrittäjiä. Tilaukset voi tehdä helposti ja rauhassa verkkokauppamme kautta, eikä aikaa kulu pikatukussa tuotteiden etsimiseen ja keräilyyn, kertoo Heinon Tukun asiakaspalvelusta vastaava johtaja Tommi Klemola.

– Olemme ylpeitä, että voimme tarjota erilaisille asiakkaille vaihtoehtoisia tilaus- ja noutomahdollisuuksia. Nopeimmillaan ostokset ovat noudettavissa jo neljän tunnin päästä tilauksesta, ja uskomme, että voimme tulevaisuudessa nopeuttaa prosessia. Nouto onnistuu myös pikatukun aukioloaikojen ulkopuolella, vaikkapa myöhään illalla tai aikaisin aamulla. Tilaa & Nouda -kaapit ovat suuria ja niissä on kolme lämpötilaa, joten tukkuerien, pakasteiden ja kylmäsäilytystä vaativien tuotteidenkin ostaminen on mahdollista, jatkaa Sörnäisten pikatukkupäällikkö Oskari Lammi.

Projektissa tavoitteenamme oli aikaansaada täysin uudenlainen palvelu tukkuasiakkaille. Palvelu on mahdollista laajentaa myöhemmin myös muualle.

Lisätiedot:

Tommi Klemola, johtaja, asiakaspalvelu ja myynnin tuki p. +358 (0)400 219 492